donderdag 24 november 2011

SOLICITATIEBRIEF

Sofie Rubbrecht
Koningsstraat 39
3920 Lommel
0491 74 32 26


Aan Sunny Life
t.a.v. Mario Vernyns
Burkweg 22
3520 Zonhoven


Sollicitatie Sportvoeding Adviseur  

Geachte meneer Vernyns

Op de site van de VDAB las ik dat u een adviseur in sportvoeding nodig hebt.  Ik ben zeer geïnteresseerd  in deze advertentie.

Na mijn opleiding Wiskunde – Topsport aan het KA Redingenhof Leuven heb ik een diploma voedings- en dieetkunde behaald aan de hogeschool in Leuven. Hieraan heb ik ook een cursus EHBO toegevoegd. Ook doe ik al sinds mijn 6 jaar aan sport en ben nog steeds bezig met triatlon op een redelijk hoog niveau. Ik zou het dus ook zeer leuk vinden om met teams zoals Knack Roeselare en andere te werken.  Ik ben vrij sociaal in de omgang en ik ben zeker en vast bereid nog meer bij te leren aan de van cursussen en andere opleidingen.  Mijn rijbewijs B heb ik 2 jaar geleden weten te behalen en ik ben ook in het bezit van mijn eigen wagen wat van pas zou kunnen komen mocht ik van stad naar stad moeten reizen. 

Ik bedank u ten zeerste voor u aandacht en het lezen van mijn brief. Hopelijk vindt u dat ik voldoe voor deze job en nodigt u mij uit voor een gesprek zodat ik u persoonlijk kan ontmoeten en overtuigen van mijn kennis en vaardigheden .


Met vriendelijke groeten,

Sofie Rubbrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten