donderdag 24 november 2011

BRIEF MIKA ROTTENBERG

Geachte mevrouw Rottenberg

Vrijdag 18 november zijn wij met onze klas en enkele andere klassen naar Museum M gegaan. Hier konden wij enkele mooie werken bewonderen waaronder enkele videowerken van u.

Ik ben niet snel geboeid door een kunstwerk. Ik zal dus ook niet snel zelf naar een museum over kunst trekken. Toch vond ik het zeker wel eens boeiend om enkele werken van u te kunnen bewonderen.Bij sommige dingen had ik het wel moeilijk om mijzelf te verdiepen in de video's. Ik begreep het maatschappelijk thema niet altijd even snel. Wellicht zal dit aan mijn gebrekkige kennis van kunst liggen. Ik ben echter wel zeer verrast over hoeveel inspiratie iemand kan hebben. Dit gebracht in een leuke video is wel een van de betere vormen van kunst vind ik persoonlijk. Hopelijk zullen we in de toekomst nog meerdere werken van  u kunnen bewonderen. Ik wens u dan ook nog veel succes met u volgende werken.

Met beleefde groeten,

Sofie Rubbrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten