dinsdag 4 oktober 2011

BIOGRAFIE

Hier moest ik niet lang over nadenken! Michael Phelps is één van de beste atleten ooit. Hij heeft maar liefst 8 gouden medailles behaalt op de olympische spelen in 2008 te Peking. Dit is dan ook een biografie die ik al voor een lange tijd wil lezen. Ik denk dat ik als triatleet hier zeker en vast veel van ga kunnen leren. Vooral over de mentale instelling van hem voor een belangrijke wedstrijd. Omgaan met stress is zeer belangrijk voor ons en dit is één van mijn zwakkere punten. Natuurlijk zou ik ook graag bereiken wat hij ooit heeft bereikt en dus vind ik het ook wel leerrijk om te lezen hoe hij zijn trainingen heeft aangepakt, welke ups en downs hij in zijn sport heeft gehad en de manier waarop hij daarmee is omgegaan. Ik kijk er dus echt naar uit om dit boek te lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten